Lente-actie: what’s in it for the kids?

Beste ouders en kinderen,

Als afsluiter van het schooljaar willen we jullie graag nog informeren over de aankopen die worden gedaan met de opbrengst van de lente-actie. We hadden jullie al laten weten dat we dit jaar ons oor te luisteren hebben gelegd bij de leerlingenraad. Zij brachten heel wat leuke ideeën naar voren om de school(omgeving) nog fijner te maken voor groot en klein.

Dank aan de gulle sponsoring door alle ouders!

In de Langestraat kunnen de kleuters intussen naar hartenlust ravotten in en rond het speelhuisje dat ondertussen op hun speelplaats staat te blinken. Tegen volgend schooljaar komt er nog een tweede speeltoestel bij, een Adventure Car van Smoby!

Zowel in de Belle- als de Langestraat komt een nieuwe zandbaktafel voor de kleuters.

Verder wordt de rustige hoek opgesmukt met twee nieuwe zitzakken en 5 hoofdtelefoons om rustig een boekje te kunnen lezen of gewoon even languit weg te zakken.

De speeltijden worden volgend jaar nog leuker, want er worden een paar tafels tot ware pingpongtafels omgetoverd. De pingpong tornooien kunnen van start gaan!

Tot slot krijgen de voetbalgoals nieuwe netten en kan er opnieuw naar hartenlust gevoetbald worden!

Vele groetjes vanwege ’t bestuur Ouderraad