Nieuwsbrief april – mei

Nieuwsbrief april - mei

Langestraat

Juf Heidi K0B

Dag lieve vriendjes – Mijn lieve mama – Bloemen in de lente – Vlinders en rupsen.

Juf Erika K1B

Rupsen en vlinders – Leve mama – Jong leven op de boerderij –  Observatieweek.

Juf Katrien K2B

De lente – Bloemen en vlinders – Ik hou van mama – Op de fiets – Ahoi, piraten.

Juf Elke K3B

Eendjes in de vijver – De schoenen van mama – Mijn mama/moeke is de liefste – Er zit muziek in.

Bellestraat

Juf Annelies K0A

Welkom nieuwe vriendjes – De boerderij – Leve mama – Het park – Kriebeldiertjes.

Juf Martine K1A

Kleuren en vormen – Goudlokje en de drie beren – Mijn knuffelmama – Spelen in het park – Een tuin vol kriebeldiertjes.

Juf Kelly K2A

Alles op wieltjes – Sprookje – Lieve mama – Lente – Van rups tot vlinder – Naar de vijver.

Juf Anja K3A

Eendjes in de vijver – De schoenen van mama – Mijn mama/moeke is de liefster  – Er zit muziek in.

L1

In nood – Alles verandert.

L2

Lente in de tuin – De fiets – Beroepen/de boerderij.

L3

Daar is de lente, daar is de zon – Oud maar niet out.

L4

Wind in de wilgen – Het geheim van de molenaar – Op schattenjacht naar de Noordzee.

L5

Ben jij een superstrapper?

L6

Van alle tijden, nieuwe tijden – Transport.

Wist je al dat ...

• we samen met de leerlingenraad, een werkgroep van de ouderraad en een werkgroep van de leerkrachten heel fijne ideeën aan het bijeensprokkelen zijn voor de nieuwe speelplaats.
  • we maandag 19 april de aftrap geven van onze lenteactie. De opbrengst hiervan gaat naar de verfraaiing van de speelplaats.
  • onze zesdeklassers jammer genoeg niet op bergklassen kunnen maar we nog steeds zoeken naar een leuk alternatief.
  • onze nieuwbouw nog steeds goed opschiet.
  • we nog steeds heel strenge maatregelen moeten naleven maar dat we dit steeds heel goed proberen te doen omdat we vinden dat ieders gezondheid primeert.
  • we met het derde en vierde leerjaar een project met badges uitproberen zodat we een goed zicht hebben op wie er na school met de rij mee moet, alleen naar huis mag of op school moet blijven.
  • we ons slot van de boekenweek moesten uitstellen maar dit zeker nog inhalen.
  • we zelf een verhaal schreven dat je nu kan lezen op onze site ‘Het magische Bellenbos‘. Alvast veel leesplezier.