Online Boekenbeurs 2022

Dit jaar had de school samen met kinderboekenhandel Pardoes een schoolboekenbeurs gepland: een uniek evenement waarbij we de kinderen met boeken in contact brengen. Een leesbevorderend project waarbij de school ook de kans krijgt om een centje bij te verdienen, vaak in de vorm van nieuwe boeken voor de klasbibliotheken. Door de coronacrisis kon dit helaas niet doorgaan. Toch blijven we niet bij de pakken zitten en zetten we samen een online boekenactie op poten.

Hoe werkt dit?

• Bestel boeken via de webshop www.boekhandelpardoes.be
  • Bij “opmerkingen” noteer je de naam van de school, de gemeente en bij voorkeur ook de naam van je kind
  • Kies voor de optie “afhalen”. Zo betaal je geen transportkosten 🙂
  • Pardoes verzamelt alle bestellingen en stuurt die op naar de school, die de boeken aan jullie bezorgt
  • De school krijgt een boekenbon ter waarde van 20% van het totaal bestelde bedrag

Zo krijgen de kids leuke nieuwe boeken om zich te vermaken en steunen we mekaar in deze uitdagende tijden.

Veel leesplezier!