Ouderraad vergaderingen – Verslagen

De ouderraad communiceert richting de ouders vooral via het standaard kanaal van de school: Gimme. Maar we willen ook heel graag jullie stem horen en samen babbelen over onze bezorgdheden, initiatieven of vragen. Daarom richten we een aantal keer per jaar vrij toegankelijke ouderraadvergaderingen in.

• Onze ouderraadvergaderingen starten telkens om 21u en we verzamelen in de eetzaal van Sint-Vincentius Bellestraat. De data voor dit jaar vind je via het menu OUDERRAAD.
  • Je hoeft je komst niet op voorhand te bevestigen. Iedereen is welkom, zonder verplichtingen! 😊
  • Tot een week vóór elke vergadering kan je zelf ook een agendatopic aanbrengen om samen te bespreken. Stuur daarvoor een mailtje naar ouderraad@svshekelgem.be

Hieronder kan je de verslagen raadplegen van de afgelopen vergaderingen. (*)

(*) Het is mogelijk dat deze link niet werkt wanneer geopend vanuit de Gimme-app. Surf in dat geval via je browser naar https://vincentiusschool.be/ouderraad-vergaderingen-verslagen