Ouderraad – Dit was ’21-’22: bedankt!

De vakantie is ingezet! Toch wil de ouderraad nog even terugblikken op het voorbije schooljaar. Lees hier de impressies van onze voorzitter …

Beste ouders

Nu de schooldrukte plaats heeft gemaakt voor de vakantiedrukte willen we via deze weg graag een woord van dank uiten naar alle ouders, grootouders en vrijwilligers die het afgelopen schooljaar hebben meegeholpen met activiteiten allerhande.

• Denk maar aan de fruitdagen en de voorleesweek, waarvoor we elk jaar opnieuw op zoek gaan naar vrijwilligers.
  • Afgelopen schooljaar hebben we met “Feest op School” ook een nieuw concept gelanceerd waarvoor we massaal de hulp van vrijwilligers nodig hadden. Iedereen die aanwezig was kan beamen dat het een top-feestje was, missie geslaagd dus!
  • Verder hebben we met de ouderraad ook een aantal projecten lopen waarvoor we op de steun van verschillende ouders konden rekenen. Denk maar aan de groene speelplaats die in de Bellestraat vorm heeft gekregen het afgelopen schooljaar, en de aanplanting van de wilgenhutten in het bijzonder.
  • Maar evengoed het badge-systeem dat vanaf volgend schooljaar in de Langestraat en Bellestraat zal geïmplementeerd worden is uit een project van de ouderraad en de inspanningen van verschillende ouders ontsproten.

Dit zijn maar een paar voorbeelden van initiatieven waarvoor we op jullie hulp konden rekenen. Dankjewel dus allemaal om zo enthousiast het beste van jullie zelf te geven. We hopen dat we ook volgend schooljaar op jullie kunnen rekenen om de gekende activiteiten georganiseerd te krijgen, maar misschien ook om een paar nieuwe ideeën, projecten, feestjes, concepten… uit de grond te stampen. 😊

Wil je graag aansluiten bij het bestuur van de ouderraad, laat dan van je horen via 0495/82.63.12 of ouderraad@svshekelgem.be. Ik kan je verzekeren, het is een leuke bende! Misschien wordt het nog leuker met jou erbij?

Vele groetjes en een deugddoende vakantie gewenst vanwege ‘t bestuur Ouderraad Sint-Vincentiusschool.