Nieuws van de ouderraad

Beste ouders,

De paasvakantie is een weekje vroeger van start gegaan en kreeg de naam “paaspauze”. Oh ja dat virus 🦠 zat er weer voor iets tussen, wat had je anders gedacht.

Onze juffen waren terug creatief met paasbundels, lentebundels en bingeltaakjes te geven aan de kids.

Tijdens de jeugdboekenmaand hebben 12 mama’s en 2 papa’s het beste van zichzelf gegeven en een fijne tijd gegeven aan de kids. Live via teams of opgenomen filmpjes.

Hebben jullie dat mooie spandoek al gezien van “Trooper” aan onze schoolmuren? Nee… ga vlug een kijkje nemen . Via “www.trooper.be/ouderraad” kunnen jullie bij de favoriete shops bestellen. Wij verdienen een extra centje. Niet voor ons maar voor een supercoole mooie nieuwe speeltuin op school.

Op maandag 19/04 gaan we het startschot geven van onze lente actie. Gaat iets anders zijn dan dat we gewoon zijn maar ook heel lekker. Er zal namelijk keuze zijn tussen Milka en Côte d’Or.

Voilà, dit waren de laatste letters die ik geschreven heb in de nieuwsbrief. Heb dit vele jaren gedaan met zeer veel plezier. Maar mijn kids worden ook groot, tijd om plaats te maken …

Groetjes,

Sylvia Vanden Bossche