Feest Op School!

Feest op school! Jawel, een écht Feest op vrijdag 10 juni. Met álles erop en eraan. Dat is wat we met veel fierheid eindelijk kunnen aankondigen.

Want we hebben intussen heel wat te vieren: het nieuwe schoolgebouw, de vernieuwde klassen, het einde van het schooljaar, het begin van de zomer en zoveel meer.

Op het programma? Genoeg om te blijven plakken met jullie kinderen vanaf het einde van de school (of de opvang) tot later op de avond!

Vanaf 15u30 gooien alle leerkrachten de deuren van hun klassen wagenwijd open. Iedereen is welkom om alle nieuwe en vernieuwde klassen te komen bezoeken. Een opendeurdag XL. Wie wil kan deelnemen aan een spannende klassenzoektocht. En dit zowel in de Langestraat als in de Bellestraat.

Om 18u is iedereen welkom in de Bellestraat voor de feestelijke inhuldiging van het nieuwe gebouw. Met muziek, prominenten en meer. Aansluitend bieden we iedereen graag een glas aan om samen te klinken op de school, de toekomst en al wat goed is.

En dan moeten we Feesten natuurlijk, met een grote “F”. Met voor de kinderen een kinderdisco, springkastelen en volksspelen. En voor de grote(re) mensen een straffe DJ die de avond verder versiert.

Dorst? Geen probleem. De bar opent om 15u30 en sluit pas wanneer het Feest uit is.

Honger? Ook goed nieuws: foodtrucks en eetstandjes genoeg om grote en kleine hongers te stillen!

Aan de kinderen gaven we een tweetal weekjes geleden een affiche mee. Hangen jullie die thuis (of bij de buren) aan de venster? Dan bereiken we ongetwijfeld nóg meer schoolfeestneuzen. Dank!

En een groot Feest als dit heeft natuurlijk ook heel wat helpers nodig. Zie jij het zitten om even mee te komen helpen? Dat zou fantastisch zijn. Scan onderstaande QR-code of surf naar https://forms.office.com/r/gyaYafM6Rv, bezorg ons je gegevens en laat weten wanneer jij even zou kunnen komen helpen. Wij laten je dan zo spoedig mogelijk bericht. Alvast hartelijk dank!

Voilà. Valt het op dat we blij zijn? Hopelijk zien we elkaar de 10e juni. Wij kijken er in ieder geval enorm naar uit. Tot dan!

Enthousiaste groetjes vanwege het schoolteam en de ouderraad 🙂