Fruit is gezond… én plezant!

Dat vele handen licht werk maken, werd nog maar eens bewezen op de eerste fruitdag van dit schooljaar. We schrijven woensdag 27 oktober in de nieuwe eetzaal van de Bellestraat…

Zo’n 30-tal mama’s, papa’s, oma’s & opa’s staken de handen uit de mouwen om alle bestellingen klaar te krijgen tegen de speeltijd. Dank jullie wel allemaal!

Er werden zo’n 250 potjes fruitsla klaargemaakt op een recordtijd van 1 uur. Een record!

Na al dat werk was er nog tijd voor een gezellige nababbel met een potje koffie of fruitsap aangeboden door de school.

De extra vitamientjes werden gesmaakt door de kinderen 🙂

Op naar de tweede fruitdag (woensdag 16 februari 2022) met hopelijk opnieuw een gezellige bende enthousiaste helpers!

Geniet nog even mee van enkele sfeerbeelden. Wie weet herken je jezelf of één van je ouders 😉

Plaats een reactie