Oudercafé 10/02 – We Meet Again (Online)

Wat een schooljaar alweer …

Met “het rijk der vrijheid” in zicht waren we van plan om dit schooljaar knallend te openen met een groots feest ter gelegenheid van de ingebruikname van het nieuwe schoolgebouw. Daarna zouden we terug een écht schooletentje organiseren met iedereen gezellig bij elkaar aan tafel. Tijdens het oudercafé gingen we samen een pint drinken en genieten van de comedy van David Galle. Allemaal activiteiten waarop we – naast ontspannen – ook op informele wijze van gedachten hadden kunnen wisselen over alles in en rond de school van onze kinderen.

Jammer genoeg moesten we alweer de ene na de andere gelegenheid afblazen door het vieze coronabeest. De mogelijkheden om elkaar te ontmoeten werden schaars. Dat maakt dat we als ouderraadbestuur soms een beetje vrezen om in deze vreemde tijden onze collega-ouders niet meer voldoende te “horen”. Dat zou bijzonder jammer zijn, want “de ouderraad” dat zijn wij allemaal tezamen!

Die extra uitdaging willen we absoluut aangaan: om iedereen de kans te geven zijn/haar verzuchtingen, vragen, ideeën, wensen, … te delen halen we (hopelijk voor de laatste keer) nog eens het online oudercafé van onder het stof.

Weet dat we dit oudercafé maar al te graag “in ‘t echt” zouden organiseren. Maar het drankje en het hapje zullen we voor deze ene keer nog eens allemaal zelf moeten voorzien. Misschien tot dan?

• Wanneer? Op donderdag 10 februari 2022 vanaf 20u.
  • Wie? Alle ouders van onze school zijn welkom!
  • Waar? Awel, online natuurlijk. En wel via deze zoom-link: https://us02web.zoom.us/j/89627280787 (in de figuur hierboven vind je ook een QR code)
  • Waarover zal het gaan? Dat bepalen de cafégangers helemaal zelf! Zit je met vragen of wil je iets delen? Heb je een verzuchting, een opmerking, een frustratie, een bedenking, … over corona op school of een ander thema? Of misschien heb je wel een idee voor een activiteit of een project dat je graag in onze school gerealiseerd zou zien? Laat het dan bij voorkeur al even weten via: https://forms.office.com/r/PcDUUgQu7y (in de figuur hierboven vind je ook een QR code). Als je gewoon graag een goeie mop wil vertellen, of je nieuwste gedicht te berde wil brengen, dan mag dat natuurlijk ook: no limits 😉

Groetjes vanwege team ouderraad: An, Annelies, Bert, Dieter, Elke, Francis, Gert, Jan, Joris, Joris, Karin, Katie, Maarten, Marjon, Marleen, Sofie, Steven, Wesley

Plaats een reactie