Schooletentje aan huis

Steunde jij al ons “digitale” schooletentje 2021?
Bestellen kan nu via https://crowdselling.eu/schooletentje2021!

Zoals jullie van ons gewoon zijn bieden we ook dit jaar lekkere en vers bereide gerechtjes aan. Jullie kunnen opnieuw kiezen voor een aantal gerechten van 1kg of 500gr: spaghettisaus, vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, puree. Deze kunnen worden ingevrozen om er op een later moment van te genieten. Daarnaast zijn er enkele dessertjes en bijpassende wijnen. Nieuw in het assortiment zijn onze kant-en-klaar maaltijden voor 1 persoon. Voor de liefhebbers: proef zeker eens de paëlla royal!

Voor jullie gemak worden alle bestellingen aan huis geleverd, op zaterdag 23 oktober tussen 14u en 19u. We kunnen leveren in deze gemeenten: Affligem, Liedekerke, Aalst, Erembodegem, Meldert, Baardegem, Moorsel.

De opbrengst wordt gebruikt om meerdere activiteiten op onze school (waaronder de skireis) te sponsoren. We duimen dus voor een succesvolle editie. Aarzel niet om de boodschap te verspreiden onder familie en vrienden 😀