Buitenklas & Wilgenhut op onze school: bouw JIJ mee?

Enkele weekjes geleden deden we een oproep om materiaal te verzamelen voor een buitenklasje en een wilgenhut op onze school. Met succes, want intussen hebben we de nodige zaken verzameld. Dank aan iedereen die ons daarbij hielp!

Maar dit was nog maar de helft van de opdracht: nu gaan we de handen uit de mouwen steken voor de eigenlijke “bouwwerken”. En – hoe kan het ook anders – daarvoor zoeken we een aantal enthousiaste “onderaannemers” 🙂

Wat?

Met de wilgentakken en boomstammetjes gaan we creatief aan de slag. We willen minimaal een wilgenhut en buitenklasje realiseren, maar als we voldoende helpers kunnen samenbrengen bouwen we met de vele boomstammetjes misschien nog wat extra. Dit lijkt ons ook een ideale gelegenheid om de ouders na lange tijd nog eens samen te brengen.

Wie?

Iedereen! Ervaring met wilgenhutten of groene vingers zijn absoluut geen vereiste, want voor ons is dit ook nieuw. Aan de hand van een overzichtelijke handleiding gaan we aan de slag en hopen zo iets leuks te realiseren.

Wanneer?

Zaterdag 26 februari tussen 13u en 17u. Je bent zeker niet verplicht de volledige namiddag te komen helpen.

Enkele praktische zaken

• Laat ons tijdig weten of je kan komen helpen door een mailtje te sturen naar ouderraad@svshekelgem.be. Zo kunnen we inschatten hoeveel helpers we kunnen verwachten.
  • Breng zeker stevige schoenen of laarzen mee die tegen wat modder kunnen, want het terrein ligt er nogal drassig bij. Een spade mag ook, maar is niet verplicht.
  • We spreken af op het grasveld achter het nieuwe schoolgebouw in de Bellestraat. Dit is toegankelijk via de speelplaats.

Hopelijk mogen we jullie talrijk verwelkomen. We maken er samen een toffe namiddag van!

Groene Groetjes vanwege Team Ouderraad

Plaats een reactie