Leerkrachten in de bloemetjes!

Elk jaar op 5 oktober zetten wij ouders onze appreciatie voor het schoolteam extra in de verf. Dan is het immers de Dag van de Leerkracht. Telkens proberen we voor hen een leuke attentie te bedenken, die op de één of andere manier “gelinked” is aan het jaarthema van de school.

Dit jaar is het thema “Als bomen vertellen – de kracht van verbinden”. En in het kader daarvan wordt in september en oktober in de klassen gewerkt rond de slogan “Iedereen telt”. Daar kunnen we iets mee doen, dachten we zo, en we gingen aan de slag …

Iedereen van het schoolteam – leerkrachten en andere – kreeg dinsdag van de ouderraad een boom cadeau via www.kadoboom.be. In naam van Sint-Vincentius en i.s.m. Ondernemers Zonder Grenzen (OZG) zullen deze bomen worden geplant in Senegal. Mede dankzij dit mooie project krijgen de plaatselijke bewoners weer perspectief in de landbouw-activiteit en zo kunnen ze een betere toekomst voor zichzelf opbouwen.

En da’s nog niet alles. Want we wilden hen graag ook iets geven waar ze direct plezier konden aan beleven. Daarom verrasten we hen op een lekker ontbijt, waarbij iedereen gezellig even de tijd kon nemen om bij te praten en te genieten. Hebben ze ervan genoten? Oordeel zelf maar op basis van deze sfeerfoto’s 😉

Bedankt aan iedereen van het schoolteam om onze kids jaar in jaar uit op sleeptouw te nemen. Jullie zijn fantastisch!

Plaats een reactie