Lente-actie 2022

Elk jaar organiseert de school in samenwerking met de ouderraad een lente-actie.

Vorig jaar ging de opbrengst naar de aankoop van de nieuwe speeltoestellen op de speelplaats. Als klap op de vuurpijl wonnen we de hoofdprijs van een wedstrijd die werd georganiseerd door Crowdselling (het platform waarlangs de verkoop werd georganiseerd): een optreden van stand-up comedian David Galle! Dit optreden werd door het gekende Corona-beest even in de koelkost opgeborgen en toveren we weer tevoorschijn van zodra dit mogelijk is, zodat alle ouders hiervan kunnen meegenieten.

Dit jaar hebben we ons licht opgestoken bij de leerlingenraad. Zij kwamen met heel leuke ideeën zoals een mobiele zandbak, een nieuwe klimmuur, voetbalgoals, zitzakken en hoofdtelefoons voor in de rustige hoeken, … Their wish is our command, dus dit jaar zal de opbrengst gaan naar speel- en sportuitrusting waarvan de kinderen van Langestraat én Bellestraat kunnen genieten tijdens de speeltijden.

Je kan deze keer kiezen uit een lekker assortiment chocolade: van de nostalgische Quality Street snoepjes en de feestelijke Celebrations, tot de bangelijk lekkere Toblerone, Côte d’Or of Galak chocolade. Ook hebben we voorzien in een aantal Lotus producten, zoals de klassieke Lotus mengeling of de heerlijke Lotus Frangipane of Wafels met vanillevulling.

Begin jij ook al te watertanden? Bezoek tussen 21 februari en 18 maart onze webshop en weet dat je niet enkel je smaakpapillen een plezier doet, maar ook bijdraagt aan de sponsoring van nog leukere speeltijden voor onze kinderen! 😊

Hoe bestellen?

1. Ga naar onze webshop https://crowdselling.eu/lenteactie
  2. Vul de gevraagde gegevens correct in.
  3. Selecteer hoeveel stuks je van elk product wenst te kopen.
  4. Betaal je bestelling.
  5. Je krijgt een bevestigingsmail via het door jou opgegeven e-mailadres.
  6. Bij de bestelling kan je aanduiden met welke leerling/leerkracht je bestelling mag meegegeven worden. Alle bestellingen op naam van deze persoon zullen op 30 maart 2022 met hem/haar meegegeven worden.

Heel erg bedankt voor jullie steun!

Het schoolteam en de ouderraad van Sint-Vincentiusschool Hekelgem