Inschrijven voor schooljaar 2024-2025

Alle basisscholen in Affligem werken met één centraal aanmeldingssysteem. Om je kind in te schrijven in onze school, dien je hem of haar eerst aan te melden op de website affligem.aanmelden.in. Op deze website kan je dan de school die jou voorkeur geniet, aanduiden. Je kan aanmelden voor de Langestraat en/of de Bellestraat. De twee vestigingsplaatsen staan apart vermeld op de website. Je kan alle informatie hierover nalezen in de informatiebrochure van de gemeente: brochure aanmelden 24-25.

Je kan aanmelden op affligem.aanmelden.in

Infomomenten

Maandag 15 januari 2024 – 19u30
Infoavond aanmeldings- en inschrijvingsprocedure
Cultuurzaal – Geertuidebaan 6, 1790 Affligem

Vrijdag 19 januari 2024 – 17u00
Openklasdag – kennismaking met de school
Sint-Vincentiusschool – Bellestraat 4, 1790 Affligem
Indien u individuele info wenst, gelieve dan te mailen naar directeur@svshekelgem.be

Definitieve inschrijving

Eens de aanmeldingen afgerond zijn, kan iedereen die een ticket voor onze school heeft ontvangen zijn kind inschrijven. Dit doet u door het ticket en het akkoord schoolreglement door te sturen naar directeur@svshekelgem.be

Nadien krijgt u van ons een mail ter bevestiging.

We vragen ook om deze twee formulieren in te vullen:

Inschrijvingsdocument en Vragenlijst achtergrond  (Verduidelijk vragenlijst achtergrond)

U kan ons deze dan komen afgeven op school (na afspraak ).

Alvast bedankt voor het vertrouwen in onze school.

Studiekeuze 6de klassers