Schooletentje – Onze Droom

Beste ouders, kids, leerkrachten & sympathisanten,

We zitten in de laatste rechte lijn op weg naar de finale van ons schooletentje. Binnenkort gaan we alles voorbereiden om de vele lekkere gerechtjes tot bij jullie thuis te krijgen. We willen iedereen bedanken die al een bestelling plaatste!

Tegelijk willen we nog een laatste warme oproep doen aan wie nog niet tot op ons verkoopplatform is geraakt. Nog tot het einde van deze week kan je terecht op https://crowdselling.eu/schooletentje2021 om jouw paella, vol-au-vent, spaghetti of ballekes te reserveren – al dan niet begeleid van puree, een wijntje en een dessertje.

Dit schooletentje vormt traditioneel de belangrijkste bron van inkomsten voor onze ouderraad. Mede dankzij jullie bestelling kunnen we elk jaar opnieuw onze zesdejaars een onvergetelijke skireis aanbieden, als apotheose van hun St.Vincentius-carrière. Sinterklaas kan door onze sponsoring al eens een extra efforke doen. En tal van andere mooie projecten zouden zonder deze broodnodige centjes nooit het levenslicht hebben gezien.

Help jij mee onze droom van 200 bestellingen te realiseren?

Vele smakelijke groetjes,
Team Schooletentje 2021